ماهی ها حوضشان بی آب است

هر که با مرغِ هـوا دوستـــــ شود ،،، خوابش آرامـــــ ترین خــوابِ جهان خواهد بـود

ماهی ها حوضشان بی آب است

هر که با مرغِ هـوا دوستـــــ شود ،،، خوابش آرامـــــ ترین خــوابِ جهان خواهد بـود

ماهی ها حوضشان بی آب است
بایگانی
آخرین نظرات

من روز را دوست دارم ولی از روزگار می ترسم *

جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۱۶ ق.ظ

دلتنگی


امشب تمام عاشقان را دست بسر کن

یک امشبی با من بمان با من سحر کن

بشکن سر من کاسه ها و کوزه ها را

کج کن کلاه ،دستی بزن، مطرب خبر کن

گلهای شمعدانی همه شکل تو هستند

رنگین کمان را بر سر زلف تو بستند

تا طاق ابروی بت من تا به تا شد

دُردی کشان پیمانه هاشان را شکستند

یک چکه ماه افتاده بر یاد تو و وقت سحر

این خانه لبریز تو شد شیرین بیان حلوای تر

تو میر عشقی عاشقان بسیار داری

پیغمبری با جان عاشق کار داری

امشب تمام عاشقان را دست بسر کن

یک امشبی با من بمان بامن سحر کن . .


" صالح اعلا "


* حسین پناهی

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۳
یاس ستوده

نظرات (۲)

۰۵ مرداد ۹۳ ، ۰۴:۵۱ نورالدین عبدالله زاده
ببین دوست عزیز تمام پست هاتو لایک کردم
۰۵ مرداد ۹۳ ، ۰۴:۵۱ نورالدین عبدالله زاده

سلام دوست عزیم

من به وبت سر زدم و واقعا تبریک می گم از این همه سلیقه ای که به خرج دادی. دوست دارم از این سلیقه ات استفاده کنی و به وب منم سر بزنی ، نظرتو درباره اش بهم بدی و لایک هم بزنی،باعث افتخارم هست که به پیشنهادادت جامه عمل بپوشانم آدرس وبلاگم Download4you.blog.ir هست خوشحال میشم سر بزنی و اگه موردپسند  بود ما رو هم در وبلاگ زیبایت لینک کنی

منتظرت هستم

[قلب][قلب][گل]

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی