ماهی ها حوضشان بی آب است

هر که با مرغِ هـوا دوستـــــ شود ،،، خوابش آرامـــــ ترین خــوابِ جهان خواهد بـود

ماهی ها حوضشان بی آب است

هر که با مرغِ هـوا دوستـــــ شود ،،، خوابش آرامـــــ ترین خــوابِ جهان خواهد بـود

ماهی ها حوضشان بی آب است
بایگانی
آخرین نظرات

لام تا کام حرفی نخواهم زد . .

جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۱۲ ق.ظ


اگرچه همه چیز رابه دنبال خودکشیده ام 

همه ی حوادث را، ماجراها را، عشق ها و رنج ها را به دنبال خودکشیده ام

اما من هیچ کدام این ها رانخواهم گفت . .
لام تا کام حرفی نخواهم زد . .


می گذارم هنوز چون نسیمی سبک از سر بازمانده ی عمرم بگذرم 

و بر همه چیز بایستم و درهمه چیز تامل کنم ، رسوخ کنم..

همه چیز را دنبال خودبکشم و زیر پرده ی زیتونی رنگ پنهان کنم !


همه ی حوادث و ماجراها را، عشق ها را و رنج ها را 

مثل رازی به چاهی بی انتها بریزم، 
نابودشان کنم 

و از آن همه لام تا کام با کسی حرفی نزنم...

بگذار هیچ کس نداند، 

هیچ کس........................................


" احمدشاملو "


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۳
یاس ستوده

نظرات (۲)

سلام.
بسیار زیبا.
ممنونم.
لام تا کام حرف نخواهم زد ...
بگذار هیچ کس نداند ..
نداند ..
نداند که چه بر من میگذرد ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی